11.65 Zpráva MŠ o dítěti
Základní údaje o dítěti
Jméno a příjmení: | Datum narození: |
Bydliště: | Telefon: |
Jméno matky, otce: |
V MŠ od: | Název MŠ: |
Odborná péče (klin. logoped, psycholog, neurolog, foniatr, …): |
Stupeň PO: Platnost doporučení ŠPZ do:
Navrhujete u dítěte odklad školní docházky? ANO – NE (pokud ano, uveďte, prosím, hlavní důvody): |
Rodinné prostředí: Výchovné působení ……………………………………………………………………………………………… Spolupráce s MŠ ………………………………………………………………………………………………… Jiná sdělení ………………………………………………………………………………………………………. |
Pedagogická charakteristika dítěte
Rozumová oblast:
Nadání....................................................................................................................
Pozornost................................................................................................................
Paměť.....................................................................................................................
Zrakové vnímání....................................................................................................
Sluchové vnímání................................................................................................................
Úroveň všeobecných znalostí ..............................................................................................
Předmatematické/matematické představy ...........................................................................
Pracovní oblast: Aktivita,psychomotorické tempo............................................................................................................................................... Samostatnost, vytrvalost............................................................................................................................................................. Sebedůvěra............................................................................................................................................................. Reakce na neúspěch................................................................................................................................................................. Schopnost spolupráce, práce v kolektivu.................................................................................................................................... Sebeobsluha,,hygiena............................................................................................................................................ |
Chování:
Adaptace v MŠ…………………………………………………………………….
Chování v kolektivu………………………………………………………………..
Emoční a sociální zralost dítěte……………………………………………………
Hra ....................……………………………………………………………………..
Oblíbené činnosti………………………………………………………………………
Zvláštnosti v chování.....................................................................................................
Příp. kázeňské problémy...............................................................................................................................................
Řeč: výchozí logopedická diagnóza…………………………………………………
Schopnost užití řeči (s dětmi/ dospělými)…………………………………………
Zvláštnosti ve vyjadřování (zhodnoťte gramatický systém). …………………………………………
Porozumění instrukcím (plně, na úrovni věku, částečně).....................................................................................
Slovní zásoba ……………………………………………………………………………………
Výslovnost………………………………………………………………………………………
Spolupráce s logopedem ( jméno logopedky)…………………………………………………………
Jazykové prostředí v rodině…………………………………………………………………………
Obratnost:
Hrubá motorika………………………………………………………………………………………………….....
Jemná motorika…………………………………………………………………………………………………......
Kresebný projev…………………………………………………………………………………………………
Vztah ke kreslení……………………………………………………………………………………………………
Držení tužky……………………………………………………………………………………………
Doporučení pro další školní rok z pohledu školy:
Pokračování ve stanovených podpůrných opatřeních (PO): ano – ne
Návrh změny PO:
Třída dle §16, odst. 9 ŠZ (logopedická třída): ano – ne
Speciálně pedagogická péče: ano – ne v rozsahu: …………………………..
Asistent pedagoga: ano – ne (týdenní hodinová dotace): ………………………
IVP: ano - ne
Tyto údaje jsou důvěrné a slouží pouze pro zpřesnění diagnostiky a vnitřní potřebu SPC. Rodiče byli s hodnocením seznámeni a mají možnost k němu uplatnit výhrady.
.......................................... …